Het Bovenscheidend vermogen

Wat is het en hoe doe je dat?

Het Bovenscheidend vermogen

Wat is het en hoe doe je dat?

ADDFOCUS

Het positieve verschil maken voor de wereld om je heen én voor je medewerkers. Spreekt je dat aan? Laten we dan op zoek gaan naar het Bovenscheidend Vermogen van jouw merk.

‘Bovenscheidend? Klopt. Want ik vind dat het woord ‘onderscheidend’ een negatief smaakje heeft. Alsof je onder het maaiveld wilt blijven, terwijl de essentie van betekenisvol positioneren juist is dat je boven het maaiveld gaat uitsteken. Daarom noem ik het liever ‘Bovenscheidend’.

Het positieve verschil maken
Het Bovenscheidend vermogen zit hem in de toegevoegde waarde die jouw merk vanuit een hoger doel biedt ten opzichte van de concurrent. Dus in hoe je met jouw merk het positieve verschil maakt.

ADDFOCUS begeleidt merken die willen groeien door dit te realiseren. Door samen te werken met toegewijde experts kunnen we het gehele traject van analyse via strategie naar implementatie vanuit één hand begeleiden. Benieuwd hoe we dat doen?

Adriaan Oomen

Ik ben oprichter van ADDFOCUS en jouw strategisch adviseur voor je merk. Mijn missie is om bedrijven en organisaties hun hogere doel te helpen vinden. Gedurende mijn carrière heb ik ervaring opgedaan bij tal van bedrijven en heb ik me gespecialiseerd in merkpositionering, merk-, marketing- & communicatiestrategie en internal & external branding.

Naast mijn rol als adviseur geef ik regelmatig gastcolleges (o.a. bij Tias en Eurib) en schrijf ik boeken, waarin ik mijn opgedane kennis over betekenisvol positioneren graag deel.

https://addfocus.nl/wp-content/uploads/2018/09/fc64a843137c89c51ede48cdc123d971-1.png

Het Bovenscheidend Vermogen

In mijn nieuwste boek Bovenscheidend Vermogen geeft ik inzicht in wat bepaalde merken en bedrijven nu bijzonder maakt en hoe het komt dat zij boven de concurrentie uitsteken.

https://addfocus.nl/wp-content/uploads/2018/09/fc64a843137c89c51ede48cdc123d971-1-320x480.png

Het Bovenscheidend Vermogen

In mijn nieuwste boek Bovenscheidend Vermogen geeft ik inzicht in wat bepaalde merken en bedrijven nu bijzonder maakt en hoe het komt dat zij boven de concurrentie uitsteken.