Addfocus

brengt een onweerstaanbare belofte

Addfocus

brengt een onweerstaanbare belofte

Kippenvel

Kippenvel ontstaat door de creatie van die magische verbeeldingskracht die je raakt.

Adriaan Oomen

Als jongetje van negen werd ik verliefd op het meisje van de Coca-Cola commercial (zie hier) en raakte ik gefascineerd door de magische verbeeldingskracht van reclame. Daarom ging ik Communicatie en Marketing studeren en ben ik in mijn loopbaan bij KPN, Reaal en Rabobank altijd op zoek geweest naar de gouden formule voor het creëren van een onweerstaanbare belofte.

https://addfocus.nl/wp-content/uploads/2018/11/add-focus-adriaan-oomen-portret-320x320.jpg

Bij de Rabobank kwam alles samen: de door mij geleide campagne met Jochem de Bruin, waarin de bank haar nieuwe belofte introduceerde (‘Het is tijd voor een bank die het anders doet’) zorgde voor kippenvel bij klanten en medewerkers. En won alle grote reclame en marketing awards. Ik realiseerde me dat ik de gouden formule had gevonden. Dat was mijn springplank voor de oprichting van ADDFOCUS.

Met ADDFOCUS heb ik al veel organisaties in uiteenlopende sectoren mogen helpen met het ontdekken en ontwikkelen van een nieuwe, onweerstaanbare belofte. Dat is elke keer weer een prachtige ontdekkingsreis, waarin we op zoek gaan naar dat bijzondere en magische kippenvel gevoel.

Voor die magie zorgen mijn creatieve partners:

Partners

https://addfocus.nl/wp-content/uploads/2019/09/Jaap.jpg

Jaap van den Berg

Wakkerschudder, Communicatieverbeteraar en creatief denker. Wekt grootse dromen tot leven. Krijgt kippenvel van deze man die vol liefde over zijn werk praat en hoe fijn hij het vindt om met frisdranken te werken, de uithaal van Lisa Fisher in deze versie van Gimme Shelter van The Rolling Stones en van hout van Fender basgitaren van vóór 1964.

https://addfocus.nl/wp-content/uploads/2019/11/Addfocus_Sikko.jpg

Sikko Gerkema

Conceptdenker en copywriter. Won talloze Awards met iconische reclamecampagnes. Combineert loepzuivere inzichten met onbegrensde creativiteit. Heeft voor bijna elk A-merk gewerkt in welke branche dan ook. Krijgt kippenvel van deze commercial.

https://addfocus.nl/wp-content/uploads/2019/05/ADDEXPERTS-DonkeyPerformance.png

Ruud van der Donk

Ik vind met inspirerende woorden de weg naar de harten & hoofden van mensen, zodat zij richting krijgen, in beweging komen en tot actie overgaan. Krijgt eigenlijk nooit kippenvel.

https://addfocus.nl/wp-content/uploads/2019/05/ADDEXPERTS-Regisseur-van-Mogelijkheden.png

Ingrid Aarsman

Ik zie van nature of medewerkers op de juiste plek zitten en of zij zich volledig uitdrukken en uitspreken. Vanuit rust en betrokkenheid benoem ik messcherp wat er speelt en welke verandering er nodig is.

https://addfocus.nl/wp-content/uploads/2018/09/fc64a843137c89c51ede48cdc123d971-1.png

Het Bovenscheidend Vermogen

In mijn nieuwste boek Bovenscheidend Vermogen geeft ik inzicht in wat bepaalde merken en bedrijven nu bijzonder maakt en hoe het komt dat zij boven de concurrentie uitsteken.

https://addfocus.nl/wp-content/uploads/2018/09/fc64a843137c89c51ede48cdc123d971-1-320x480.png

Het Bovenscheidend Vermogen

In mijn nieuwste boek Bovenscheidend Vermogen geeft ik inzicht in wat bepaalde merken en bedrijven nu bijzonder maakt en hoe het komt dat zij boven de concurrentie uitsteken.