Daarom werk ik samen met je medewerkers jullie nieuwe belofte uit in concrete doelen en activiteiten, die als krachtige bewijsvoering voor je belofte gaan dienen. Bijvoorbeeld in de vorm van heldere en onweerstaanbare proposities, die we met behulp van design thinking en prototyping technieken ontwikkelen.
Soms is een transformatie van de organisatie nodig om de nieuwe belofte waar te kunnen maken.
In dat geval schakel ik mijn collega experts op het gebied van organisatieverandering bij. Om er samen voor te zorgen dat de verandering plaatsvindt die nodig is om de belofte te kunnen vervullen.
En voor het empoweren van de marketing- en communicatiemedewerkers is er ons ADDFOCUS High Impact Training & Coaching Programma, waardoor ze in de toekomst nog beter invulling kunnen geven aan je nieuwe belofte.
Samen met jou, je klanten en je medewerkers ondernemen we een fascinerende ontdekkingsreis, waarin we op zoek gaan naar de onweerstaanbare belofte van jouw merk.
Kippenvel begint bij een onweerstaanbare belofte, een belofte die raakt, die tot de verbeelding spreekt.
Samen met jou, je klanten en je medewerkers ondernemen we een fascinerende ontdekkingsreis, waarin we op zoek gaan naar de onweerstaanbare belofte van jouw merk.
Kippenvel begint bij een onweerstaanbare belofte, een belofte die raakt, die tot de verbeelding spreekt.