Versterken

Lorem Ipsum

Versterken

Lorem Ipsum

Versterken

Lorem Ipsum

Als er al een goede belofte ligt

Soms ligt er al een goede belofte, maar heeft je organisatie behoefte om zich te versterken om deze belofte beter zichtbaar en of waar te maken.

Waarmaken

Een onweerstaanbare belofte gaat pas echt leven als mensen zien dat ze erop mogen vertrouwen dat de hoopvolle verwachting die is gewekt, ook echt wordt waargemaakt.

Daarom werken we samen met je medewerkers met het OGSM-model de Belofte uit in concrete doelen en acties, die als krachtige bewijsvoering voor je belofte dienen.

Innovatie en Proposities

Ook helpen we je heldere en Bovenscheidende proposities te ontwikkelen door bestaande producten of diensten te tweaken en/of door prototyping snel nieuwe proposities te ontwikkelen, te testen en aan te scherpen.

Toekomstproof door Training & Coaching

Met onze High Impact Trainshop & Coaching Programma’s brengen we managers en medewerkers snel naar een structureel hoger niveau van waaruit ze in de toekomst zelf invulling kunnen geven aan het ‘toekomstproof’ maken van je Belofte.

https://addfocus.nl/wp-content/uploads/2018/11/add-focus-adriaan-oomen-portret-160x160.jpg

Kunnen we jouw merk een bovenscheidende belofte brengen?

https://addfocus.nl/wp-content/uploads/2018/11/add-focus-adriaan-oomen-portret-160x160.jpg

Kunnen we jouw merk een bovenscheidende belofte brengen?

Proces

1. Verleiden

Samen met je klanten en je medewerkers ondernemen we een fascinerende ontdekkingsreis naar het lonkend perspectief: waar dromen ze van, wat zijn hun verwachtingen en toekomstige behoefte; wat zijn hun fundamentele drijfveren, En vooral: wat inspireert ze?

2. Verbeelden

Door je License-to-Win intern én extern te toetsen scherpen we hem aan tot een ‘Bovenscheidende’ Belofte, waarmee jouw organisatie of merk het positieve verschil kan maken voor klanten, medewerkers en de wereld om je heen.

De volgende stap

1. Verleiden

Samen met je klanten en je medewerkers ondernemen we een fascinerende ontdekkingsreis naar het lonkend perspectief: waar dromen ze van, wat zijn hun verwachtingen en toekomstige behoefte; wat zijn hun fundamentele drijfveren, En vooral: wat inspireert ze?

3. Verbeelden

Door je License-to-Win intern én extern te toetsen scherpen we hem aan tot een ‘Bovenscheidende’ Belofte, waarmee jouw organisatie of merk het positieve verschil kan maken voor klanten, medewerkers en de wereld om je heen.