Verleiden

Lorem Ipsum

Verleiden

Lorem Ipsum

Verleiden

Lorem Ipsum

Een onweerstaanbare belofte

Soms voel je dat je organisatie of merk de reden voor haar bestaan uit het oog verloren heeft, voldoet de oude belofte niet meer of is de bezieling verdwenen.

Symptomen daarvoor zijn bijvoorbeeld dat je steeds meer last hebt van concurrenten of het moeilijk is om klanten en/of medewerkers aan te trekken (en vast te houden).

Dan is er een nieuwe, inspirerende belofte nodig, waarmee je organisatie het eigene, haar anders zijn weer vol vertrouwen neerzet. Een onweerstaanbare belofte die zorgt voor engagement bij klanten, medewerkers en stakeholders.

Lonkend perspectief

Samen met je klanten en je medewerkers ondernemen we een fascinerende ontdekkingsreis naar het lonkend perspectief: waar dromen ze van, wat zijn hun verwachtingen en toekomstige behoefte; wat zijn hun fundamentele drijfveren, En vooral: wat inspireert ze?

Anders & Beter Scan

Én we gaan op zoek naar het unieke, het eigene van de organisatie: wat maakt je bijzonder? Is het een mentaliteit, je drive, de manier waarop jullie dingen doen, je oorsprong of zijn het je producten of diensten, je innovatie kracht of toch iets anders dat je anders en beter maakt dan anderen?

License-to-Win

Dit is precies waar wij heel goed in zijn: wij weten welke stappen je hiervoor moet zetten en helpen je onderweg messcherp de juiste keuzes te maken. Dat leidt tot jouw ‘License-to-Win’ wat de basis is voor je Belofte.

https://addfocus.nl/wp-content/uploads/2018/11/add-focus-adriaan-oomen-portret-160x160.jpg

Kunnen we jouw merk een bovenscheidende belofte brengen?

https://addfocus.nl/wp-content/uploads/2018/11/add-focus-adriaan-oomen-portret-160x160.jpg

Kunnen we jouw merk een bovenscheidende belofte brengen?

Proces

2. Verbeelden

Door je License-to-Win intern én extern te toetsen scherpen we hem aan tot een ‘Bovenscheidende’ Belofte, waarmee jouw organisatie of merk het positieve verschil kan maken voor klanten, medewerkers en de wereld om je heen.

3. Versterken

Een onweerstaanbare belofte gaat pas echt leven als mensen zien dat ze erop mogen vertrouwen dat de hoopvolle verwachting die is gewekt, ook echt wordt waargemaakt.

Proces

2. Verbeelden

Door je License-to-Win intern én extern te toetsen scherpen we hem aan tot een ‘Bovenscheidende’ Belofte, waarmee jouw organisatie of merk het positieve verschil kan maken voor klanten, medewerkers en de wereld om je heen.

3. Versterken

Een onweerstaanbare belofte gaat pas echt leven als mensen zien dat ze erop mogen vertrouwen dat de hoopvolle verwachting die is gewekt, ook echt wordt waargemaakt.