Wat zijn de fundamentele drijfveren van je klanten: waar dromen ze van, wat zijn hun verwachtingen en toekomstige behoeften? En vooral: wat inspireert ze? En wat houdt ze tegen om voor jouw organisatie te kiezen?
Samen met je medewerkers gaan we op zoek naar het unieke, het eigene van de organisatie: wat maakt je bijzonder? Wat maakt je anders en beter dan de anderen?
Dat leidt tot je ‘License-to-Win’*; de basis voor je nieuwe belofte. Dit is precies waar ik heel goed in ben: ik weet welke stappen we samen moeten zetten om de juiste License-to-Win te vinden én ik help je onderweg messcherp de juiste keuzes te maken.
* De License-to-Win is datgene wat het verschil maakt in de markt; dé reden voor je doelgroep om zijn gevoel en gedrag over jouw merk in de juiste richting te veranderen…
Kippenvel begint bij een onweerstaanbare belofte, een belofte die raakt, die tot de verbeelding spreekt.
Jouw onweerstaanbare belofte komt tot bloei als mensen zien, herkennen, erkennen, ervaren en beleven dat de hoopvolle verwachting, die met de belofte wordt gewekt, ook echt wordt waargemaakt.
Kippenvel begint bij een onweerstaanbare belofte, een belofte die raakt, die tot de verbeelding spreekt.
Jouw onweerstaanbare belofte komt tot bloei als mensen zien, herkennen, erkennen, ervaren en beleven dat de hoopvolle verwachting, die met de belofte wordt gewekt, ook echt wordt waargemaakt.