Onze aanpak
We weten dat jouw merk haar Bovenscheidend Vermogen pas echt kan ontdekken én benutten door scherpe keuzes te maken.
Hierbij zijn de 4 criteria in het model hiernaast onze ijkpunten.

ADDFOCUS staat daarmee garant voor een pragmatische én beproefde benadering die
is gebaseerd op bewezen positionerings principes en die direct impact oplevert.
Hoe doen we dat?
Hiervoor heeft ADDFOCUS een 360 graden aanpak ontwikkeld. Centraal staat het verbinden van de behoeften van de wereld om je heen met je eigen unieke kracht als merk plus het waarmaken van je belofte.
Dit werken we uit langs 3 lijnen:
  • Behoefte-Belofte-Bewijs
  • 'The Golden Circle' (WHY-HOW-WHAT) van Simon Sinek
  • Het bepalen van je Hoger Doel ('Purpose')


Hoe krijg je je medewerkers en klanten mee?
In het verlengde hiervan zorgen we samen met jou voor een effectieve implementatie met veranderprogramma's, leadership coaching en de juiste creatieve invulling van je campagnes. Zodat er geen ruis is tussen strategie en implementatie!