Impact

Als je geen impact hebt, waarom doe je het dan?
Je maakt pas een verschil als anderen er iets van merken. In positieve zin welteverstaan! Maak jij een  verschil? En maakt jouw merk echt een verschil? Is jouw merk 'Bovenscheidend'?

Wij geloven dat, om je als merk in de toekomst blijvend te kunnen 'Bovenscheiden'; je maatschappelijke betekenis; impact moet hebben. Dat inspireert niet alleen je klanten én je medewerkers, maar levert ook meer op. Onderzoek van Millward Brown laat zien dat bedrijven met een 'Purpose' tot 400% beter performen dan bedrijven zonder een hoger doel. Bovendien dragen ze bij aan een betere wereld!


Wil je ook je ook een merkbaar positief verschil maken?
Bel voor een afspraak: 085 - 877 07 14 of mail naar: info@addfocus.nl

info@addfocus.nl

085 - 877 07 14

"Adriaan zet theoretische modellen in om uiteindelijk tot een hands-on 'advies product' te komen".

Natasja van Eijsden, Marketing-Communicatie-Online manager, Obvion

"ROC Eindhoven en ROC Ter AA hebben Addfocus ingeschakeld voor een positioneringstraject in verband met de voorgenomen fusie. Wij zijn bijzonder tevreden over de wijze waarop het proces werd georganiseerd én over de uitkomst".

Antoine Wintels, Voorzitter College van Bestuur, Summa College

"Adriaan combines the rare qualities of seeing the problem behind the problem, envisioning an answer to the problem, and making sure his clients get what they need, rather than what they want".

Henry Robben, Professor of Marketing, Nyenrode Business University